Perskaitykite pateiktą kompanijos aprašymą.
TURA – pirmaujanti personalo valdymo paslaugų grupė Šiaurės ir Baltijos
šalyse. 2010-ieji buvo vieni sėkmingiausių metų. TURA veiklos pelnas per metus
išaugo 16 proc., buvo uždirbta 2,6 mln. eurų grynojo pelno. Apdairaus augimo
strategija davė teigiamų rezultatų, todėl TURA gali didžiuotis gerais veiklos
rezultatais.
Per savo tarptautinių padalinių tinklą, kuris apima 19 šalių, taip pat per
tarptautinių partnerių tinklą TURA teikia personalo valdymo paslaugas klientams
iš skirtingų pasaulio šalių. Grupės tinklą sudaro 98 skyriai, kuriuose dirba 4 200
darbuotojų.
Lietuvoje TURA grupė veiklą pradėjo 2000 m. Šiuo metu TURA yra viena iš
sparčiausiai augančių organizacijų, teikianti visas personalo valdymo paslaugas.
TURA Lietuva aptarnavimo tinklą sudaro 5 skyriai penkiuose didžiuosiuose
Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Juose
dirba 45 darbuotojai.
TURA turi įkvepiantį iššūkį – 2015-aisiais tapti pirmaujančia personalo
valdymo paslaugų kompanija Europoje.
Įsivaizduokite, jog planuojate
skambinti į šią kompaniją ir teirautis apie laisvas darbo vietas. Apgalvokite bei detaliai
užrašykite atsakymus į šiuos klausimus:
Kaip prisistatysite?
Ką sakysite telefonu atsiliepusiam asmeniui?
Ko klausite specialisto, kuris atsilieps?
Kokių atsakymų iš atsiliepusio asmens tikitės?
Įrašykite savo prisistatymą (naudodami diktofoną ar kitą garso įrašymo
įrangą). Paklausykite savo kalbos, atkreipkite dėmesį į balsą, sakinių sklandumą,
mandagumą, ryžtą, energiją ir kitas savybes, kurias galima atpažinti iš balso
charakteristikų.
Jūsų pastabos apie įrašą
Neatsakyta į privalomą klausimą
Prisegti įrašą (jeigu yra galimybė)
Neatsakyta į privalomą klausimą